loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 694 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

اغلب آقایان هیچ چیزى را بیشتر از این دوست ندارند که زنهایشان با پاهاى باز شده بحالت عقابى روى تختدراز بکشند و آن محل مورد علاقه را در معرض هر آنچه که دوست دارند با آن انجام دهند ،بگذارند، اما موضوع امروز در مورد آلت آنها نیست…

حالا قبل از اینکه شروع به آه و ناله کنید، یادتان باشد که وقتى زنتان پشت شما را نوازش میکند تا احساس عمیقترى ازتماسرا به شما ارزانى کند و این براى شما خوشایند است، زنان نیز وقتى شما بدنشان را در نواحى زیر پستانها و آلت و کپلها نوازش میکنید بسیار لذت میبرند.
پس حالا وقتش است که از ساده لوحى دست بردارید و در عوض روى قسمتهائى از بدنش که تا بحال از آنها غافل بوده اید متمرکز شوید. خوشبختانه یکبار که این کار را انجام دهید، شروع به کاوش در اعمال جنسیتان خواهید کرد. این، البته، دال بر این نیست که زنان دوست ندارند در نواحى رابطه جنسیى بدنشان مورد نوازش قرار بگیرند، بلکه به معناى رفتن سراغ قسمتهاى دیگر است. و حالا شما باید چکار کنید.

نواحى که باید نوازش کنید:

 

١- سر
نه، منظور سر شما یا مال او نیست. از سرانگشتان اشاره و انگشت وسطى براى گرفتن شقیقه هایش استفاده کنید. بعد، با یک دست شروع به بازى کردن با موهایش کنید و سپس از کلیه سر انگشتانتان براى ماساژ دادن سرش استفاده کنید. خیلى با ملایمت اینکار را بکنید.
نکته: در هنگام نوازش، سرش را روى دامنتان بگذارید تا هم او راحت باشد و هم بتواند واکنشهاى متقابل انجام دهد.

٢- گردن
چه از دستهایتان استفاده کنید یا از دهانتان، اغلب زنها وقتى مویشان را از روى گردنشان پس میزنید و به نرمى آنرا نوازش میکنید، میبوسید، میلسید، و یواش گاز میگیرید بسیار لذت میبرند.
نکته: وقتى به نزدیکى استخوان ترقوه میرسید این نواحى را ببوسید و لیس بزنید.

٣- پشت
من نمیتوانم به شما بگویم چه میگذرد وقتى او را به پهلو می خوابانید در حالیکه پشتش به طرف شما است ، و به نرمى پشتش را از بالا به پائین میلیسید و میبوسید.
نکته: وقتى شروع میکنید، سعى کنید به بهترین صورت نه تنها پوستش را بلیسید بلکه به آرامى تمام موهاى ریز روى پوستش را بلیسید ضمن اینکه بازوهایتان را دور کمرش حلقه کرده اید. حتما از پسش بر خواهید آمد.

۴- رانها
چه او لخت باشد یا لباس رابطه جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست و لبهایتان به نوازش داخل و خارج رانهایش بپردازید. گاز نگیرید. و ازآلتهم فاصله بگیرید… البته فعلا.
نکته: ناحیه بین لبه هاى خارجى آلتش را بلیسید و سپس با زبان محکم بالاى رانش را بلیسید، او بخاطر اینکار عاشق شما خواهد شد.

۵- پشت زانوها
در حالیکه او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحتتر میشود.
نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نلیسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.

 ۶- دستها
دستش را بگیرید، طورى که کف دستها به طرف بالا باشد، و با هر دو شصت به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش میکند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا کل دستش را نوازش کنید.
نکته: انگشت وسطى او را در دهانتان قرار دهید و با ملایمت بمکید، و سپس از او بخواهید همین کار را براى شما انجام دهد… اما نه براى انگشت شما.

۷- مچها
دستش را طورى بگیرید که کف دست به سمت بالا باشد ، در حالیکه از وقایع روزانه اش میپرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لبها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچش را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.
نکته: وقتى که مچش را میبوسید، با دستتان دست او را مقابل صورتتان بگیرید.

٨- گوشها
به سراغ  گوشش بروید و جمله اى نظیر ”امشب شب توست،“ زمزمه کنید و سپس نرمه گوشش را داخل دهانتان بگیرید و حسابى خیسش کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوشش رفته و یواش با دندان گازش بگیرید.
نکته: قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.

٩- شکم
دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدیدبویعطرش را استنشاق کنید. بعد شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گهگاه با زبانتان آنرا بلیسید.
نکته: اطراف نافش را بلیسید و به آرامى نوک دماغتان را روى آن بمالید.

١٠ – زانوها
چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
نکته: هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید. و مجددا، به هیچ وجه از دندانهایتان استفاده نکنید.

١١ – پاها
چه بعنوان بخشى از عادات معاشقه یا آرامش بخشیدن به او پس از یک روز سخت، مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید.
نکته: مدت زمانى را به مالش اطراف پاهایش اختصاص دهید و مواظب باشید قلقلکش ندهید. و اگر پاهایش تمیز هستند و شما نیز سرحال هستید، آن پنجه هاى کوچک زیبا را بمکید (قبل از کرم یا روغن).

حالا برویم سراغ اصل مطلب خواه براى عشقبازى باشد یا فقط بخواهید پیشاپیش او را آماده کرده باشید بدین ترتیب او با جلب توجه شما روى قسمتهائى از بدنش غیر از آلت و کپل  و پستانهایش، شما را متوجه خواهد کرد که این قسمتها نیز باعث تحریکوى میشود. علاوه بر این، او انگیزه پیدا می کند تا وقتى را براى قسمتهائى از بدنتان غیر از جهاز تناسلی، صرف کند … با اینکه شاید شما با همان قسمتها نیز ارضا شوید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 428
  • بازدید امروز : 927
  • باردید دیروز : 1,022
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 927
  • بازدید ماه : 11,208
  • بازدید سال : 277,058
  • بازدید کلی : 10,875,123