loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 691 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)
\"دکوراسيون

براي اينکه خانه شما شادترين نقطه دنيا باشد فقط کافي است به جادوي رنگها اعتماد کنيد. رنگها را درست کنار هم بچينيد و مهمتر از آن به قواعد چيدمان احترام بگذاريد. اين قواعد به شما مي‌گويند که چطور حتي در شلوغترين روزهاي کاري با ورود به خانه تمام خستگي‌هاي‌تان را فراموش کنيد و فقط به شادي‌هاي ماندگار فکر کنيد.

 

 


رنگ مهم‌ترين فاکتوري است که حس شادي را در خانه شما جاري مي‌کند بنابراين تا مي‌توانيد با رنگ بازي کنيد. رنگ‌هاي انتخابي شما هم بايد رنگ‌هايي تند و تيز با تناژ گرم باشند. رنگ‌هاي نارنجي، زرد، قرمز و سبز رنگ‌هايي هستند که براي القاي حس شادي بايد روي آن‌ها حساب باز کنيد.


جادوي رنگها

مراقب ترکيب رنگ‌ها باشيد، مثلا وقتي از ترکيب رنگ زرد و نارنجي در دکوراسيون استفاده مي‌کنيد بايد سراغ تناژ گرمي از رنگ برويد، در غير اين صورت نتيجه چيدمان، به شما حس سردي را القا مي‌کند! در عوض وقتي يک کوسن نارنجي را کنار يک کوسن سبز يا قرمز مي‌گذاريد اولين حسي که در شما ايجاد مي‌شود حس دلنشين شادي است!

 

استفاده از اين رنگ ها اجباري است!

اگر دنبال جاري شدن حس شادي در فضاي خانه‌تان هستيد نارنجي از رنگ‌هايي است که از همين حالا بايد براي حضور آن در خانه برنامه ريزي کنيد. آن هم با اين استدلال که اين رنگ سمبل نشاط و شادماني است! در کنار رنگ نارنجي جايي هم براي رنگ زرد باز کنيد. اين رنگ تمام فعاليت‌هاي ذهني را به حرکت درمي آورد و دقيقا به همين دليل است که براي از بين بردن ناملايمات و حس يأس و نااميدي توصيه مي‌شود. از خصوصيات ديگر اين رنگ ايجاد حس خوش بيني در فضاست.

 

\"دکوراسیون



يک ديوار پر از گل!

قاعده انتخاب رنگ‌هاي گرم و فرم‌هاي منحني در مورد کاغذ ديواري هم جواب مي‌دهد. براي رسيدن به حس شادي دست کم براي يکي از ديوار‌هايتان به فکر انتخاب کاغذ ديواري با رنگ گرم و فرم‌هاي منحني باشيد. نکته مهم هم اين است که شما فقط مجازيد اين ايده را در ديواري خرج کنيد که به قدر کفايت ساده و خلوت است. يادتان باشد ديواري که قرار است پشت تلويزيون قرار بگيرد اصلا انتخاب خوبي براي اين هدف نيست!

 

\"دکوراسیون


زاويه دار‌ها را فراموش کنيد

براي شاد‌تر شدن فضا تا مي‌توانيد سراغ خطوط گرد (منحني) برويد و آيتم‌هاي زاويه دار را فراموش کنيد. مثلا به انتخاب مبلماني فکر کنيد که فرم‌هاي منحني با حاشيه و زوار گرد دارند. در مورد انتخاب ميز، پيش دستي، صندلي‌ها و... همين فرمول را در نظر بگيريد. به طور کلي انتخاب لبه‌هاي گرد و منحني کمک مي‌کند تا فضاي خانه شما شاد و دلنشين به نظر بيايد!

 

\"دکوراسیون


يک سبد گل

حضور گل را دست کم نگيريد! ساده‌ترين تاثير حضور گلدان‌هاي پر از گل در گوشه و کنار خانه شما، القاي حس شادي و سرزندگي است. يک گلدان پر از گل ميخک، رز يا مينا را که در روزهاي پاييزي ماندگاري خوبي هم دارند درون يک گلدان رنگي قرار بدهيد و آن را روي ميز عسلي يا ميز ناهارخوري جا بدهيد.

 

\"دکوراسیون


ورودي را دست کم نگيريد

اجازه دهيد حس شادي از بدو ورود در خانه‌تان جاري شود. چند آيتم رنگي به ورودي خانه اختصاص دهيد، مثلا مي‌توانيد به يک گلدان پر از گل با رنگ‌هاي تند و تيز، شمع و شمعدان‌هاي رنگي و حتي تابلوهاي کوچک خوش نقش و نگار فکر کنيد.

 

\"دکوراسیون

پرده‌هاي گل گلي!

پرده به خانه شما هويت مي‌دهد بنابراين اگر قرار است هويت خانه شما شادي و نشاط باشد حتما به پرده‌هاي گل دار فکر کنيد. اگر فضاي خانه شما کوچک است طرح‌هاي گل دار و خلوت را انتخاب کنيد اما اگر محدوديت فضا نداريد سراغ گل درشت‌ها برويد و نگران شلوغي طرح پارچه نباشيد. اگر پرده اتاق شما ساده است و خيال عوض کردن آن را هم نداريد فقط کافي است به يک نوار گل دار براي جمع کردن پرده فکر کنيد.

 

\"دکوراسیون

رنگ سفيد را دست کم نگيريد

با همه تاکيد روي رنگ‌هاي گرم و تند و تيز يادتان باشد جايي هم براي رنگ سفيد در نظر بگيريد. رنگ سفيد با همه آرامشي که در خودش دارد ترکيبي است از انواع رنگ‌هايي که وجود دارند اما به چشم نمي‌آيند! بنابراين سفيد مي‌تواند به تنهايي انرژي پنهان در همه اين رنگ‌ها را منعکس کند. اگر مبلمان شما رنگي و طرح دار است حتما به کوسن‌هاي سفيد براي چيدمان فکر کنيد تا آرامش و نشاط را با هم داشته باشيد.***

 

\"دکوراسیون

منبع : khorasannews.com--بيتوته

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 578
  • بازدید امروز : 2,230
  • باردید دیروز : 2,715
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,230
  • بازدید ماه : 26,566
  • بازدید سال : 205,058
  • بازدید کلی : 10,803,123